مالک گروه صنعتی طبیعت سبز میهن گفت: با وجود خسارت گسترده آتش سوزی به این مجموعه تولیدی اما، با تمهیدات اندیشیده شده هیچ یک از کارگران بیکار نشده‌اند.

«ایوب پایداری» در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: بخشی از پرسنل در سایر کارخانه های زیرمجموعه مشغول شدند و تعدادی نیز برای بازسازی و پاکسازی بقایای آتش‌سوزی به کار گرفته شدند.

وی بیان کرد: با توجه به خسارت گسترده حریق به این واحد تولیدی، راه‌اندازی مجدد خط تولید زمان بر است اما اجازه ندادیم حتی یک کارگر به علت این حادثه شغل خود را از دست بدهد.

مالک گروه صنعتی طبیعت سبز میهن ادامه داد: امیدواریم با پرداخت خسارت از سوی بیمه‌گر بتوانیم خطوط تولید را به سرعت راه‌اندازی و چرخه تولید را بهتر از گذشته فعال کنیم.

پایداری اظهار داشت: ظرفیت فعلی کارخانه روغن در حدود تولید ماهانه ۱۰ هزار تن است و واحد تولید چای این مجموعه نیز با ظرفیت بسته‌بندی روزانه ۵ تن چای به صورت تی بگ و لیفی فعالیت دارد.

وی گفت: خط تولید رب طبیعت واقع در مامونیه با ظرفیت تولید ۶ میلیون قوطی رب در ماه فعالیت می کند.

کارخانه طبیعت شهرستان زرندیه از بامداد روز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۰ دچار حریق شد و پس از گذشت بیش از ۲۴ ساعت با تلاش اکیپ‌های آتش‌نشانی از شهرهای ساوه، اسلامشهر، رباط کریم، مامونیه و سایر شهرهای اطراف مهار شد