شرکت سام سازه آتیه پایدار

سـام سـازه آتـیه پـایداریـک مجمـوعه خـلاق در صـنعت ساخت و ساز به شمار می رود. فعالیـت این مـجمـوعه بعـنوان یک پیمانکار عمومی در زمـینه تامـین مالی ،طراحی صنعتی ، تدارکات و اجرای پروژه های مختلف ساختمانی ، عمرانی و صنعتی می باشد.   

اینک به پشتوانه این تجربه ، همـکاری نیـروی انـسانی کار آزموده و همچنین در اختیار داشتن تجهیزات مدرندر طیف گسترده ای از خدمات؛ قدرتمند به فعالیت خود ادامـه می دهـد . ایـن شـرکـت در زمـینه طـراحـی ، ساخت و مدیریت پـروژه های مـراکز اداری ،واحـدهای مسکونی و صنعتی خدمات چند جانبه ای را در دسترس کار فـرمایـان پیـشـرو (بـخش هـای دولتـی و خصـوصی ) قـرار می دهـد.   

سام سازه با آگاهی از فناوری هـای پیشرفتـه دوسـتدار محیط زیست و بهره منـدی از نـگرش سیسـتمی خدمات تامین مالی ،طراحی مهندسی ،تـدارکات و اجـرای پروژه های عمرانـی و صنعتـی را به کـارفرمـایان و سـهامداران خـود از راه انـجام خدمات با کیـفیـت، افـزایـش بـهره وری و سـودآوری تامـین مـی کند. 

شرکت ساختمانی سام سازه درسال 1398 به تاسیس رسید و پروژه های مختلف ساختمانی را احداث نموده است، این شرکت دارای گرید از سازمان نظام مهندسی ساختمان می باشد و یکی از بزرگترین پروژه های احداثی این مجموعه کشت و صنعت علوی زرند میهن با مدیریت جناب آقای مهندس دارابی می باشد. 

آدرس

تهـران، انتهـای بزرگـراه اشـرفی اصفهانـی، بلـوارســیمون بلیــوار، خیابــان مخابرات(ســرحدی)،نبش کوچه یاس ،٢ پلاک ٢