اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم دامی و صنایع غذایی ایران، همایش ملی «دام سالم، غذای سالم، انسان سالم» را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “دام سالم، مزرعه بان وابسته به هلدینگ سرمایه گذاری برشا” این همایش با سخنرانی دکتر اسدالله تیموری یانسری، دکتر عباس فرح‌آور، دکتر حسین جهانی عزیزآبادی، دکتر سید هدایت حسینی، دکتر افشین جعفرپور، دکتر مهرداد محمدی و دکتر شادیه محمدی در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ آبان به میزبانی انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

این همایش در سه بخش علوم دامی، صنایع غذایی و بهداشت برگزار می‌شود که «راهبردهای آینده پرورش دام سالم، تولید سالم برای سلامتی»، «اصول صحیح کشتار دام»، «سموم قارچی خوراک در سلامت و تولیدات دام»، «اهمیت آکریل آمید در گوشت و فرآورده‌های گوشتی»، «اصول کنترل کیفیت شیر در کارخانجات لبنی»، «بیماری‌های مشترک انسان و دام» و «اصول بهداشتی لبنیات و گوشت» محورهای این سه بخش است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۲۱۸۱۳۴۵۳۹ تماس بگیرند یا به شناسه @union_admin1 پیام دهند.